Sunday, November 18, 2012

Dalam hati ada taman

Salam semua..bertemu lagi dengan saya cik kaunselor Lela...cheeewaaahhh..hehe...saya nak share something ni ngan sume..hehe...Semester ni saya kena bagi ceramah..ooppsss..hehe...so saya pilih lah tajuk yang alaa2 jiwang gitu..tapi sebenarnya don't judge the book by it's cover..tajuk je jiwang isi dalam x pun..hehe.. 
pada hari jumaat lepas, saya menyampaikan ceramah yang bertajuk 'DALAM HATI ADA TAMAN'. jiwang x? hehe...sebenarnya ceramah ni berkaitan dengan petua-petua untuk menjadi ceria.hehe..tajuk je lebih kan..haha..sampai Lect saya tanya 'kenapa x pilih tajuk petua-petua untuk ceria?' saya pun jawab, sebab saya nak cari tajuk yang cute..haha...leh plak gitu kan.. Alhamdulilah..saya dapat komen yang membina daripada kawan2..yang paling banyak dorang puji sala baju cantik..isk2..keluar topik tul..btw tq kawan2..love u oll...sebab hari tu saya yang x pernah2 pakai jubah ni ter'pakai' lah plak jubah..dah lah warna  pink ngan biru...blocking style..hehe..nak sesuaikan dengan tema ceramah lah katakan...CERIA!



















Ni lah muka penceramah yang dalam latihan tu..hehe

kasi besar cikit...hehe









3 comments:

Jiwa Lara said...

lawa jubah ah.. hehehe

namasaiae-lah lela said...

hehe...dah orangnya lawa..haha

Al-Azrul Iqmim said...

hai cik kaunselor..flw me bck pls :)
http://mimque.blogspot.com