Monday, October 22, 2012

pada suatu ketika dulu...~pameran kerjaya

Malam yang sepi ini...walaupun saya dah rasa mengantuk tetapi gagahkan juga semua jemari-jemari ku untuk menari-menari di atas keyboard ayatttt....dramatis..hehe... 
ok..saya nak bercerita malam ni mengenai travelog kehidupan ku selama di 2 tahun 1/2 kat UPSI ni..
Program pertama yang kami anjurkan semasa semester satu ialah PAMERAN KERJAYA. pameran ni dijalankan semasa hari konvokesyen UPSI.. Tapi kan...semasa melakukan persiapan untuk pameran ni saya tidak berada di bumi Tanjung Malim..jangan risau ea..saya bukan kena culik dengan makhluk halus atau nama femesnya alien..akan tetapi akan kembali ke tanah air tercinta SARAWAK. Pameran kerjaya ini sebenarnya dilaksanakan disebabkan oleh tugasan kami bagi subjek teori kerjaya klo x silap lah ea..lupa..hehe..
pada masa itu saya mengalami sedikit kecemasan dan hal keluarga...^^, seperti biasalah kan...kita akan sertakan gambar-gambar yang menarik..hehe

maaflah...saya lupa yang suma pic semester satu dah tak de...mase tu lappy rosak so sume file2 musnah...sedihnya...hanya sekeping ni je...x pe lah nanti sye mintak kat kawan2 ea..jangan risau...hehe
aaaahhh....itu lah rupa kami semua. kami pink kan...sweet x?
malam sebelum gambar ini ditangkap, saya baru mendarat di bumi semenanjung dalam pukul 1 pagi dan terus balik UPSI pada pagi hari sebab nak menyempatkan diri dengan pameran tersebut. Alhamdulilah...saya berjaya juga. tau x yang mana so saya tu?? tentulah yang comey lote tu..hehe..cari sendiri ea

No comments: