Tuesday, September 25, 2012

tua dah kot...

pada hari ini tiada kelas pukul lapan. makanya aku mulai lah melembutkan jari jemari untuk menulis pada diari atas talian (online) ku ini..
masa terus berlalu dan berlalu...sekarang aku sudah berada di semester lima rupanya...hanya tinggal tiga semester lagi untuk aku menamatkan pengajian di universiti tercinta ini. aku terasa seperti baru semalam aku mendaftar untuk menjadi mahasiswi di universiti ini...sekejap je kan masa berlalu ^^,..
hari ini aku hanya ingin berkongsi gambar wajah-wajah ceriaan sahabat sejati ku selama-lamanya yang sentiasa bersama aku di dalam susah dan senang. kami rebah dan bangun bersama..terima kasih kawan-kawanku..



semester 1...comey kan kami..=)
semester 2 eseimen pertama pergi ke lapangan...

semester 3 eseimen tuk psikologi abnormal..bez sgttt




wajah ceria di awal semester 5.kamilah bakal kaunselor HEBAT!




No comments: